Skulle ha druckit mer handsprit!

Tur att man har världens bästa men ändå taskigaste familj! De bara skrattade åt mig när de fick höra att jag ligger hemma med magsjuka, tack för den lixom!! Men ändå är de så himla snälla, alla har frågat om jag behöver nåt, isf ska jag ringa så ska de ställa det på bron åt mig, haha! ;)

Magen är då fortfarande inte på min sida, får springa till toan typ var 10e minut. Hatar att kräkas, FY FAAAN! :(


När jag jobbade i söndags så hade jag ensam hand om en pensionär med magsjuka. Och då skickade jag mess till mamma och skrev att "Handspriten är min bästa vän ikväll" fick som svar, "tänk på magen, drick den inte!". Nyss pratade jag med Nina, och då sa hon "Du kanske skulle ha druckit den där handspriten ändå!". Kanske inte så roligt för er, men jag tyckte det var väldigt roligt sagt. Älskade underbara familj, vad skulle man göra utan er?! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0