Paff...

Hemma efter att ha varit och hälsat på mormor och sen varit hos Jonas och Nina och ätit gomat! Sen satte vi oss i soffan för att kika på Melodifestivalen, men min mage ville inte samarbeta med mig, så jag bestämde mig för att GÅ hem, så sagt och gjort. Det gjorde jag också, tur att Malin var pigg på att prata i telefon så jag hade lite sällskap på vägen iaf.

När jag nästan är hemma så ser jag Poppe stå utanför en lägenhet här, blev lite paff, visste inte att han var hemma igen. Fick iaf en gokram av honom och så pratade vi lite snabbt, var iaf riktigt roligt att träffa honom! :)

Nu är jag hemma, och jag är lite sur på mig själv... Jag som hade slutat, och så gick det med det. Jävla skitsaker!!!


Kikar på Melodifestivalen nu, får se vem som vinner då. Jag hoppas på antingen Anna Bergendahl eller Salem Al Fakir. Men man vet ju aldrig vem som kniper första platsen! :)

Hörs kanske senare, om jag inte somnat då! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0