Nöjdare iaf..

Ganska nöjd nu faktiskt, eller ja, nöjdare iaf! ;) Får jobba ikväll 15.15-21.15, imorgon 8-15.30 och på lördag 15.15-21.15! :) Härligt! Och plusset är att jag får vara på en magsjukeFRI avdelning! ;)

Har precis tvättat klart allt, blev myckt fram och tillbaka springande, som vanligt när man tvättar. Men nu är det iaf gjort. Ska tvätta på söndag med tänkte jag, men då ska jag bara tvätta sängkläder och sånt så det går ju lite snabbare och då blir det inte lika mycket spring. Nackdelen är dock att jag har typ HELA lägenheten full i tvätt som hänger och torkar nu, jag tumlar ju inte kläderna för jag vill inte att de ska bli förstörda.. Men det är väl smällar man får ta antar jag! :)

Sara, kom hem nu för sjutton, jag behöver dig här hemma pussunge!! ♥

Aja, ska ta och försöka plugga lite nu tänkte jag, sen blir det till att få nåt i magen och sen gå till jobbet! :)

Hörs kanske senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0