Motivation, var finns du?

Har precis duschat, är egentligen inte jättemotiverad på att klä på mig och göra mig iordning för att träffa tjejerna. Min mage kommer en vacker dag ta kål på mig, det är jag övertygad om! Jag blir så jäkla less på att den ALDRIG ska vara på min sida! Speciellt inte nu, när hela helgen är fylld av planer och roligheter.. Men jag ska INTE sitta hemma, jag SKA ut och träffa tjejerna, imorgon SKA jag åka skidor och på kvällen TROR jag att jag SKA festa! ;) Det sist nämnda är dock inte säkert än, beror helt på hur jag känner mig efter en heldag i skidbacken det! :)

Men nu måste jag sätta fart, som vanligt ute i sista minuten... Alex hämtar mig om typ 20 minuter och jag sitter fortfarande i handduk...


Hörs senare när ni får höra att jag VANN bowlingen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0