Man lever bara en gång!

Idag har varit en väldigt bra dag. Men imorgon blir nog snäppet bättre tror jag!

Idag: Hade tvätttid som jag ignorerade, var inte alls på tvätthumör imorse! Var hemma och donade och pluggade lite, och pratade med Malin i telefon. Sen ringde Isabelle strax efter halv tre och pratade lite, och det slutade med att hon tänkte bjuda på mat. Och det tackar man ju såklart inte nej till! ;) Så jag hoppade in i duschen och fräschade till mig lite och så gick jag till henne och snackade skit. Sen när Tobbe kom hem strax efter fyra så bestämde vi vad vi skulle äta och så åkte jag och Isabelle och handlade lite. Sen åkte vi hem och lagade mat.

Det blev kyckling i ugn med hemmsgjorda potatisklyftor och ädelostsås, så jävla gott! Vi var riktigt duktiga faktiskt! :D Till efterrätt bakade vi kladdkaka, och den blev bra god den med kan jag lova! ;) Sen drabbades vi av matkoma allihopa och låg/satt som tre slakt i soffan och kikade lite på tv och surrade. Vid halv nio gick jag hemåt för att kika på Criminal Minds. Och nu väntar jag på att hjärtat ska komma hit och göra mig sällskap, och tur är väl det, annars hade jag nog sovit med en extra lampa tänd inatt, haha! ;)

Väldigt bra dag, men morgondagen kommer nog slå den här i hästlängder!


Imorgon: Ska träffa Sara och äta hej-då-lunch med henne. För på lördag åker hon till Thailand i TVÅ jäkla veckor. Kommer ju sakna ihjäl mig ju!

Sen ska ska Isabelle ringa när hon har slutat jobba och har sovit en sväng så ska vi åka på stan och bolaget och sen blir det fest som bara den! Vi ska bli bra fulla och glada har vi bestämt! ;)

Så, vad tror ni, vilken dag kommer bli bäst? Jag tror faktiskt att morgondagen kommer bli bäst, men massa underbart folk hela dagen lång, det är ju då man mår som bäst tycker jag! :)

Ja, idag har ju också varit en jäkligt bra dag med två av de bästa fisarna som finns! ;)


Jag är på toppenhumör idag, men det har ni kanske märkt? Och bättre bli det imorgon! Lördagen kommer jag nog inte se fram emot lika mycket, men man lever bara en gång! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0