Less

Jag har ont i magen, för tredje dagen i rad... Börjar bli grymt less på det här nu!

Har inte sovit nå bra alls inatt, har vaknat ett tiotal gånger i panik av en jävla mardröm. Jag fattar inte hur det kan komma sig, ni vet när man ha de där fina och mysiga drömmarna och man vaknar och somnar om i hopp om att fortsätta där drömmen slutade, det funkar ALDRIG. Men när man vaknar av mardrömmar och lyckas somna om, så fortsätter den där FÖRBANNADE drömmer när man har somnat igen. Är det bara för mig det är så?!

Ikväll blir det till att umgås med tjejerna, vi ska bowla och käka mat nånstans. Kommer förhoppningsvis bli riktigt roligt, den enda som saknas är Sara!

Bowlingen tänker jag vinna, så Isabelle, glöm och dröm att du har en chans! ;)

Nu ska jag springa iväg på OK en sväng och köpa mig lite gott att ha under läppen, känner att mitt humör börjar bli dåligt, kan ju vara för att jag INTE har snusat sen igår eftermiddag!!!



Hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0