Jobbiga dagar

Det har varit lite tyst här nån dag nu. Men det beror på omständigheterna... Jag vet att det jag gjort var fel, men jag var inte ensam om det som hände, vi var ändå två om det. Har varit några riktigt jobbiga dagar, inte bara för mig, det vet jag! Jag hoppas iaf att det löser sig lika bra för övriga inblandade som det gjorde för mig/oss. Och som sagt, jag kan inte göra mer än att säga förlåt!

Fick leveransavisering från HM för ett tag sen, mitt paket ligger och väntar på mig på OK, ska laga mig lite mat och sen ska jag gå iväg och hämta det tänkte jag! :) Det blir lite dyrt kanske 2000 kr, men det är så massa snyggt som kommer användas väldigt flitigt, det kan ni skriva upp! :)


Hörs senare och kanske slänger jag upp nån bild på kläderna! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0