Jobb, jobb, jobb :)

Jobb, jobb, jobb! Härligt som bara den! :) Bemanningen ringde mig tidigare när jag var hos Malin och frågade om jag kunde jobba, och självklart så svarade jag ja! :) Men sen så pratade jag med mamma och hon tyckte jag skulle prata med chefen, eftersom det fortfarande går magsjuka på den avdelning som jag skulle vara på ikväll. Så det gjorde jag och då ordnade de så jag fick vara på "min" avdelning istället och jobba ikväll, så det blir jobb 15.15-21.15 ikväll, imorgon och på onsdag blir det också jobb på min avdelning 15.15-21.15! :) Och där är det ingen magsjuka! :)

Nu ska jag ta och tag tag i den där garderobstädningen jag började med igår. Åkte ju på kalas och sen gick jag till älsklingen igår istället, mycket roligare än att städa garderoben tycker jag! ;)

Och vet ni nåt superroligt då?! SARA är hemma!!! :) ♥

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0