En fullspäckad torsdag!

Trött i huvudet efter att ha jobbat bland tio halvtokiga men ändå underbara pensionärer! Men deras kackel kan faktiskt få även den mest tålmodiga att bli lite trött! ;) Jag längtar verkligen till sommaren nu, att få schema och jobba, jobba, jobba! :)

Var hos Malin en sväng och pluggade idag, ännu en uppgift klar, härligt! Imorgon ska jag göra klar de två sista uppgifterna i Geriatriken och sen är den kursen slut, då kan jag koncentrera mig på de övriga kurserna. Imorgon står även tvätt på schemat, lite dåligt att man bara har två timmar på sig tycker jag. Det hinner lixom inte bli klart då.. Tur att man har torkställning i badrummet iaf! Jag vill lixom inte torktumla kläderna, vill inte att de ska bli förstörda. Men sängkläder, handdukar och strumpor tumlar jag iaf, det används ju lixom inte så det syns om det blir nåt med det :P

Aja, ska hoppa in i duschen nu och snart kommer älsklingen hit, mys! :)

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0