Depp...

Garderobern får vänta, jag ramlade i en grop just precis. Sitter och kikar igenom massa bilder på datorn, och helt plötsligt börjar jag storböla. Det är nästan hemsk hur saker förändras, vänner som man umgicks med jämt förr träffar man aldrig nuförtiden..

Usch, ibland önskar jag nästan att jag var liten igen, sådär 5-6 år då man inte hade alla dessa jävla problem som man har nu. Det är nästan hemskt att man måste bli äldre tycker jag. Allt var så himla mycket bättre förr! Inga kärleksproblem, man slapp höra att massa folk kallar en för hora och att det pratades skit bakom ryggen på en stup i kvarten. Märks det att jag är less?!

På ett sätt är det ganska skönt att vara själv nu när jag är sjuk, så man får se fram emot och längta lite efter folk.

Ähh, nu får det vara nog på deppigheter, jag ska rycka upp mig!

Kommentarer
Postat av: sara

Men gumman då, tur att jag kommer hem snart? :) Vi åker härifrån ca 7 imorgon bitti, svensk tid. Så jag hör av mig på ett eller annat sätt när vi landat, så du vet att allt gått enligt planerna :) Har lite svårt att hitta en väska, men kanske något annat duger också?

2010-03-20 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0