Överkörd

Jag är helt slut i kroppen.. Antar att jag har jobbat lite väl mycket de senaste dagarna, plus att jag inte har sovit ordentligt på evigheter känns det som.. Ikväll lär jag somna tidigt iaf :P

Sitter och funderar på vad man skulle kunna äta ikväll, får se hur hungrig gubben är när han kommer hem. Jag är sugen på fläskfile, potatis av nåt slag och fetaostsallad. Vore väldans gott idag tycker jag! :) Har äver kommit på att vi inte har ätit nånting ihop sen han flyttade in, och det är väl iaf två veckor sen nu, om inte mer till och med. Så vore ju mysigt att laga lite gomat och äta tillsammans tycker jag :)

Imorgon har jag arbetsteknink mellan 8-17, så jäkla tjatigt men det måste ju göras.. Förhoppningsvis får vi sluta tidigare :) Efter det ska jag skjutsa älsklingen och några av hans jobbarkompisar på fest och sen åker jag till stugan och grillar och umgås med familjen :)

Aja, hörs kanske senare, om jag inte har somnat av utmattning.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0