Fullspäckad dag...

Dagen har varit fullspäckad med massa skoj.. Började dagen med att kliva upp (såklart! ;) ) och så myste jag lite med älsklingen, aldrig fel! :) Sen gjorde jag mig iordning och åkte till Malin, vi åkte på ecenter en sväng och jag köpte 4 nya nagellack, TOKFINA, och så köpte jag en röd fräsig bh! :) Så nu har man fått mannekängat här hemma, haha ;)

Sen bar det av till jobbet, jobbade och slet, som vanligt.. Vi hade en tjej med oss som gick intro idag, det gick väl bra men jag tyckte hon verkade lite speciell om man säger så.. Men man ska kanske inte alltid lite på det första intrycket..

Efter jobbet åkte jag till Malin igen, och sen ringde en lillebror som var bra nog rund under fötterna. Så fick skjutsa honom och ett helt gäng av hans kompisar till Färssjön där de skulle festas :) Goa grabbar är de då iaf! :)

Sen åkte jag tillslut hem, och nu sitter jag i soffan och har lagt in massa bilder från Norgeresan och från balen på datorn, så om jag orkar så slänger jag upp dem på facebook imorgon :)

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och sussa, Malin ringer och väcker mig kl 6 imorgonbitti...

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0