.

Jag håller på att bryta ihop totalt nu.. Jag orkar inte med det här nå mer nu, är så fruktansvärt less på att ha såhär ont i magen som jag har haft sen i torsdags nu. I snart en vecka med andra ord. Och ingen vet vad det är för fel på mig, proverna visar inget onormalt, ultraljudet idag visade ingenting. Väntar på att de ska ringa från Hudik nu och tala om ifall jag får en tid för en gastroscopi imorgon eller om det blir efter midsommar. De misstänker inte magsår, det är jag för ung för att ha, men ändå ska de köra ner en jävla kamera i halsen på mig..

Får nästan hoppas att de hittar nånting, så att man kan få ett svar på varför jag har så ont och mår så pass dåligt som jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0