.

Nu har jag städnig värk i magen sen i torsdags, medicinen jag fick hjälper inte ett dugg.. Jag väntar på att Hälsocentralen ska ringa upp, och förhoppningsvis får jag en tid på sjukhuset ganska omgående, nu läre de fan titta ordentligt vad det är som är fel!! Det kan väl ändå inte vara meningen att man ska behöva gå runt och ha ont i magen hela tiden, men det verkar ju fan inte bättre!!

Jag "sov" på soffan inatt med, hade så ont och kunde inte ligga bra på nåt sätt, så jag la mig i soffan för att inte störa hjärtat.. Men jag måste erkänna att jag inte alls har sovit mycket, svårt att sova när man har ont och vaknar varje gång man vrider sig på grund av smärtan..

Ska försöka ta mig ur soffan nu och klä på mig och så. Tur att jag har Malin som ska skjutsa upp mig på sjukhuset och sitta där med mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0