..

Så, det tog "bara" två timmar innan jag fick komma in i ett rum på jouren.. Jag fick lämna urinprov, blodprov som misslyckades, de stack mig fem gånger, FEM GÅNGER i armarna utan att kunna få lite blod så det slutade med att de fick sticka mig i fingret och få lite blod.. Och till råga på allt så svimmade jag, som vanligt! Skulle haft mamma med mig! :P
Väl inne på rummet fick jag vänta en liten stund till på att läkaren skulle komma.. Han klämde på magen och ställde bra många frågor, och han kunde konstatera att det var en kraftig magkatarr.. Så nu ska jag äta medicin i typ tre månader i hopp om att det ska bli bättre. Blir det inte bättre så ska jag tillbaka och troligtvis göra en gastroscopi och så ska de ta prover på magsäcken och tarmarna. Så nu hoppas jag att ni håller tummarna allihopa för att det ska bli bättre så jag slipper få en kamera nerkörd i magen!

Ska ta och försöka sova lite nu innan hjärtat kommer hem om lite drygt en timme :)

Älskar dig så mycket gubben min! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0