.

Jag vill inte bo i den här lägenheten längre!! Iofs så har jag sagt det i några månader nu... Det är fult här, känns inte alls som hemma, även om man har gjort sitt bästa för att göra det hemtrevligt.

Liiite bättre känns det ju iaf sen älsklingen flyttade in här, men ändå. En ett och två pers är lite väl trångt tycker jag. Vore skönt att ha lite större så man iaf inte behöver vara uppi varandra hela tiden. Fast på samma sätt är det ju lite mysigt med. :)

Nu har vi precis ätit mat, det blev fläskfile, pommes och en supergod fetaostsallad, precis som jag ville! ;)

Nu ska gubben spela lite dataspel och själv ska jag nog ta och lösa lite korsord, jaja jag vet, tantvarning, men det skiter jag fullständigt i! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0