Död

Sitter och väntar på att rådgivningen ska ringa upp... Helt förstörd idag, jag har sagt det förr och säger det igen, min mage kommer bli min död! :(

Jag har sovit som en kratta inatt, vridit och vänt mig hela tiden i hopp om att magvärken ska gå över, men icke... Älsklingen vaknade tidigt imorse, tror han sa att klockan bara var kvart i sex, och självklart kunde jag inte slappna av mer för att han klev upp och stökade runt.. Har väldigt dåligt samvete för att jag var så irriterad tidigare, han som fick ut för att jag har ont och mår dåligt, inte bra!

Blev ett riktigt depp/klago inlägg nu, men det får ni ta. Svårt att skriva glada och roliga saker när man mår så dåligt som jag gör just nu..

Hör av mig senare med besked om jag ska sitta hemma och avvakta eller om det är lika bra att åka in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0