Lycka

Idag var första dagen på jobbet sen ja.. EVIGHETER... Det var så jäkla kul att komma tillbaka till jobbet igen tycker jag! :) Jobbade bara med bra folk så det gjorde dagen bra mycket lättare med kan jag säga!

Efter jobbet hade jag lite annat för mig, satte in stereon i bilen (med Viktors hjälp ;) ) och sen bjöd pappa på sibylla. De skulle åka ut i mysstugan så på onsdag när jag har slutat jobba ås åker jag ut dit och myser med dem. Synd bara att älsklingen jobbar så han får stanna hemma i helveteslägenheten istället, HAHA! ;)

Förresten, glömde säga att jag måste vara den lyckligaste i världen. Den här dagen kan då fan inte bli mycket bättre känns det som! ♥ Har hänt lite saker men de berättar jag mer om en annan gång, än så länge får ni hålla er på sträckbänken! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0