deprimerad

Det har varit för varmt för att blogga nu, och är fortfarande för varmt egentligen. Men jag har inget bättre för mig för tillfället så tänkte passa på att skriva ett kort inlägg så ni vet att jag lever! ;)

Jag kan inte direkt påstå att livet leker nu, jag är nere i världens svacka just nu, jag har fortfarande ont i magen, har haft det i tre veckor nu och de hittar inget fel på mig.. Inte så konsigt att man blir deprimerad då.. Jag har fått göra undersökningar hit och dit, träffat närmare 10 läkare och ingen av dem hittar något fel på mig.

Senast igår var jag upp på jouren för att få papper på sjukskrivning, svårt att jobba när man knappt kan stå på benen ibland... Så nu är jag iaf sjukskriven över helgen, nästa veckan jobbar jag ingenting så då är det inte värt att vara sjukskriven.

Jag känner att jag inte orkar med någonting, mitt humör är inte att leka med, ena stunden kan jag sitta och skratta och den andra sitter jag och grinar som bara den. Jag vill bara att de ska hitta vad det är för fel på mig så de kan göra något åt det och så att jag kan bli mitt gamla jag igen, det här är inte roligt! :(


Tur att man har världens bästa sambo, familj och vänner som ställer upp i vått och torrt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0