Thai

Det känns inte som om jag har gjort så mycket idag, men ändå har jag väl gjort en hel del :P

Var och käkade thaibuffe med Mathias, sen åkte vi ut på e-center en sväng, sen var vi på stan en snabbis och när Mathias var inne och handlade så träffade jag Magnus som precis kom från tatueraren, skitsnyggt var hans tatuering! Och jag blev självklart ännu mer sugen på att skaffa en till..

Sen skjutsade jag hem Mathias och gick in till mamma en sväng och fixade lite med internet som hon inte fick att funka. Sen så gick jag hemåt :)

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem måste jag väl erkänna ;) Får se vad resten av kvällen har att erbjuda.

Och nej, garderobstädningen är inte klar än.. Men snart så! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0