Sammanfattning av 2009 i ord och bild!

Januari

Året började lugnt. Blev en dag/dygn i stugan och årets första grillning. Helt underbar kväll med bästa människorna!

 

Februari

Det blev lite shopping i Birsta med Mathias, Helena och Kim. Senare på kvällen blev det fest hos oss, med massa godingar och en del tokigheter och lite limbodans ;)

 

Mars

Köpte ny soffan, superfin! Bokade biljetter till Sonisphere, något jag inte ångrar för en sekund!

Jag hade praktik i Bollnäs, så i fyra veckor bodde jag i princip hos farmor och farfar, mysigt! :)

 

April

Grillning hos Erik med massa tok, tappade köttbitar och gurkmos, skoj var det iaf! ;)

Maj

Hade en väldigt trevlig dag med Helena och Kim, med ost vin frukt och massa skratt!

Min älskade kusin Jesper fick diabetes, väldigt jobbigt att se den lillaskruttungen så sjuk när vi hälsade på honom på sjukhuset.

Tobbe hade 20-årsfest och det var väldigt roligt! :)

 

 

Juni

Midsommar mys i stugan, love it!

Vi flyttade till en 3a på norrtullsgatan, dock bodde vi bara där i nån månad..

 

Juli

Öland och Hultsfred med Helena, Erik och Mathias. Superhärlig vecka, med sol, bad värme och massa skratt. Och långa nätter på en studsmatta, haha va roligt vi hade det!

 

 

Augusti

Jobbig månad. Jag började fundera väldigt mycket på vad jag egentligen ville här i livet. Kom väl inte fram till nåt vettigt beslut just då.

 

September

Hade en supermysig dag/kväll/natt i stugan med några av de bästa vännerna! Efter den kvällen förändrades dock mycket..En del dörrar stängdes och nya öppnades. Väldigt jobbig månad, men allt löste sig till slut iaf.

Det var kräftskiva hos Kina och Johan, supermysigt att träffa alla som man har vuxit upp med, synd bara att man träffar dem för sällan!

Jag flyttade hem till mamma en sväng, typ två månader… Jag och Malin började bli beroende, av VARANDRA, så himla glad att jag har dig stumpan, dig håller jag hårt i och släpper dig inte i första taget, bara så du vet! ;)



Oktober

Mormor blev sämre, tuppade av flera gånger och ingen läkare lyckades hitta något fel på henne.

Jag åkte ner till Malmö och Mina och skaffade mig min första och andra tatuering. Gjorde ont som bara den, men den som vill vara fin får lida pin ;)



November

Halloweenfest, superskoj! Träffade nya underbara människor J

Blev även en till tokfest hos mamma innan jag skulle flytta till min efterlängtade lägenhet, ja bilder säger mer än tusen ord ;)

Malin och Hjalle gifte sig och jag fick den stora äran att filma deras bröllop. Tack igen för att jag fick vara med! :)

 

 

December

Jul och nyår.

Juldagen var det fest hos mig, och som vanligt spårade det ur. Tråkigt att det ska behöva bli så och ännu tråkigare när man tappar kontakten med sin bästa vän..

På annandagen så bestämde vi att det skulle bli VI, mysigt!  :)

Nyår spenderades med att jobba och sen var det fest hos Linn och Tony. Mycket trevlig kväll med många nya människor, skoj!

Tolvslaget firade vi på torget med massa folk. Jag kikade på fyrverkerierna och fick en nyårskyss av den bästa. Bättre början på året kunde det inte bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0