Myskväll med två av de bästa

Jag prövade inte ens med dekoren ;) Åkte på stan med Alex och Anders istället. RÅKADE köpa lite nya kläder, blev en kofta, en tunika och en lång tshirt som jag ska ha som klänning, supersnyggit alltihopa! :D Efter shoppingen åkte vi till Kina, ja, restaurangen alltså ;)

Nu är jag hemma igen, eller ja, har varit det ett tag. Väntar på att Malin ska höra av sig om det blev nå filmtittande ikväll, de tyckte jag skulle komma dit och ha myskväll med chips, dipp och film, och det tackar man ju såklart inte nej till! :)Trivs så jäkla bra ihop med de två gobitarna, kan prata om allt och ingen av oss är direkt rädd för att vara ärlig så det kan bli många vilda disskutioner ;)

Ska ta och ta bilder på mina nya kläder och slänga upp strax, så håll utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0