Halvnaken

Kul när man springer omkring halvnaken hemma i SIN egen lägenhet, och plötsligt ser en skylift utanför köksfönstret och en orangeklädd karl som står med en skyffel och skottar av taket. Jag rusade tillbaka till sängen och gömde mig under täcket. Så nu kan man tydligen inte gå omkring hur som hellst här hemma utan att det är nån som kan se en..

Idag känner jag mig inte så pigg är fortfarande konstig i både kropp och knopp sen igår.. Ska in till jobbet sen så mamma får kika blodtryck och lite sånt på mig, ifall det var det som spökade igår. Får hoppas att allt är okej, men man vet ju aldrig.

Jag ska ta med mig mamma på soptippen och slänga lite skräp och så ska jag in på bibblan och låna lite böcker idag, har ingen lust att köpa böcker till skolan för flera hundra..

Ska ta och ta mig en frukt nu och så ska jag ringa mamma och höra om hon är redo! :)

Hörs senare hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0