Gnäll..

Ja, natten var inte alls rolig. Kunde inte sova. Kikade på klockan strax efter fem imorse och då hde jag fortfarande inte somnat.. När jag väl sov så drömde jag bara massa jäkla mardrömmar, gör det jämt nuförtiden, inte alls skoj! :(

Idag har jag inte gjort så mycket, var till OKQ8 och hämtade ut mitt paket med böcker, och helt plötsligt var man 1558 kronor fattigare. Det är hutlöst dyrt med böcker, fy sjutton!!

Har pratat med Malin flera gånger idag redan, men det var det väl ingen som blev förvånad över antar jag ;) Imorgon måste jag verkligen sätta fart med plugget, även om jag inte är ett dugg jäkla motiverad så måste det ju göras är jag rädd..

Haha ja, det var mycket gnäll i det här inlägget, men det får ni ta! ;)

Får se om hjärtat kommer hit och myser senare, vore inte alls fel! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0