Gamla goda tider..

För en stund sedan hittade jag en av mina gamla dagböcker, och självklart så kunde jag ju inte låta bli att läsa! ;) Och ni ska veta hur mycket jag skrattade, tänk vad lätt livet var när man var mindre, slapp bekymmer av alla dess slag, nu tycker jag att livet är fullt av bekymmer och sånt, hela dagarna.

Jag hade skrivit nåt om ett klassdisco där vi hade lekt ryska posten och sanning eller konsekvens, varför gör man aldrig det nuförtiden? Nu är det bara ölspel hit, och ölspel dit och ibland kan det bli en sväng av jag har aldrig. Okej, visst, det är roligt, men börjar bli lite väl uttjatat, dels för att det jämt kommer samma frågor och dels för att man blir lite väl.. ehh.. glad?! ;)

Nästa fest så tycker jag att vi återinför Ryska Posten och Sanning eller Konsekvens, är ju alltid kul med lite variation tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0