Dagen börjar med skäll, hur fan ska det sluta.... ?

Dagen började inte på bästa sätt då pappa ringde och skällde på mig. Han frågade vad jag håller på med, och sa att han var orolig för mig... Måste ju erkänna att jag fick som ett hål i bröstet, vill ju verkligen inte att pappa och mamma ska känna så!! Vid tolv åkte jag och hämtade mormor efter att hon hade varit och tränat på rehab. Åkte till hemma och hjälpe henne med lite saker. Sen åkte jag och köpte pizza till mig och hjärtat som var hemma och var sjuk idag. Jag är fortfarande där, vi har inte gjort så mycket idag, bara myst. Men det är ju aldrig fel! Nu har vi precis kikar på Sherlock Holmes, och det tycker jag helt klart att ni ska se! :) Ska fortsätta mysa lite nu, sen blir det nog till att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0