Dag med bästa tjejerna :)

Mår mycket bättre nu, mådde nog dåligt för att jag inte har sovit så bra inatt skulle jag tro. Mardrömmar och sånt är ju ingen höjdare direkt. Nu väntar jag på att Linda ska komma hit, så ska vi umgås, alltid lika roligt! :)

Igår var jag hos Malin och Hjalle på kvällen och kikade på film, filmen SÖG men sällskapet var super! :) Kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette, har för mig att den hette typ The diplomat eller nåt sånt. Skitsamma egentligen, men kika inte på den, grymt seg och alldeles för lång film, tre timmar film som suger är aldrig kul!

Viktor kom och hämtade mig vid tolv och så skjutsade han mig till Po, vi kikade lite på tv och pratade och myste. Imorse mådde jag som sagt inte så bra, så gick hem ganska tidigt och la mig en sväng, men det vet ni ju redan ;)

Hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0