Coolt eller hora, det som är frågan...

Det här är fan sjukligt, jag kikar fortfarande på SATC, och jag kan inte sluta, det är som ett beroende.. De sa precis en sak som jag och mina kära vänner haft flera disskutioner om. Varför är det okej för en kille att ligga med många tjejer, men om en tjej ligger med många killar så blir hon kallad hora, hur sjukt är inte det egentligen? Killar är väl lika mycket hora isf? Och om det anses coolt för en kille att ligga med många tjejer, så borde det var vara lika coolt för tjejer att ligga med många killar? Rätta mig om jag har fel...

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag tycker det är lika horigt iaf!

2010-01-14 @ 13:46:21
Postat av: Sofia

Ja det tycker jag med.

2010-01-14 @ 14:34:35
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0