Vilken syn..

Haha vilken syn det måste vara om nån skulle se mig nu alltså.. Jag springer runt här hemma och städar för fulla muggar och sjunger högt till spellistan på Spotify, plus att jag fortfarande har pyjamasen på mig...

Har suttit och pluggat hela morgonen så kände att jag behövde ta en paus från det, så då får det bli lite städning istället. Så nu jäkla ska det bli rent och fint här hemma. Måste gå till tvättstugan coh boka tvätttid med.

Senare kommer pappa förbi och hjälper mig sätta upp tåv hyllor i badrummet och så ska vi byta den där duschgrejen som man sätter upp duschmunstycket i. Lite svårt att förklara, men ni är nog så smarta så ni fattar väl? ;)


Förresten, är det bara jag som vill ha sommar och stugmys NU?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0