Ventilation

Skönt att ha fått ventilera sig idag. Har inte varit hemma på hela dagen, och det känns jäkligt skönt faktiskt. Dock har det blivit alldeles för mycket tårar, men jag ska fan inte mjukna ihop den här gången, eller hur Malin?!

Och förresten, jag tycker att den där idén om basebollträt lät jäkligt bra, det skulle jag gärna vilja se! ;)


Och tack igen älskade och underbara vänner, hur fan skulle man klara sig utan er? ♥

Imorgon börjar mitt nya liv, jag och Isabelle ska börja gå ut och gå tre dagar i veckan, vi ska bli riktiga hurtbullar, kanske ska börja satsa på att komma iform till sommaren.. (Hur fan nu det ska gå?!)

Skäll har jag fått idag med, alltid lika roligt, eller inte! Men ja, jag vet att jag måste äta mat...


Aja, får se om vi hörs senare, annars hörs vi imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0