Förkylning...

Mitt internet har inte fungerat, säkert med tanke på vädret skulle jag tro. Det var ju nästan snöstorm här igår ju, blåste och snöade precis hela jäkla dagen! Usch, vill ha sommar nuuuu!! =)

I fredags så hämtade mamma mig efter att hon slutat jobba. Då åkte vi till Jonas och Nina och kikade på hockey och skidåkning. Fick även två samtal då, först från en person som var ganska nykter, och om jag ska vara ärlig så kan jag tala om att det blev samtalet jag trodde på! Sen fick jag ytterligare ett samtal från en inte så nykter person.... Fick mig iaf ett gott skratt... :P

Efter det sista samtalet åkte vi hem, sa hejdå till mamma och gick till P, han sov som en stock, vilket inte var helt oväntat ;) Han hade inte ens märkt att jag kom och la mig bredvid honom :P

Gårdagen spenderades först hos hjärtat, sen när han åkte och jobbade gick jag till Magnus och umgicks med Linda, alltid lika trevligt! :) Vi var och kikade på innebandy, som Söderhamn vann med 14-4! Efter det åkte vi till Vågbro och käkade pizza, och där bestämde vi oss för att vi skulle dricka lite vin hos mig. Magnus skulle på fest hos nån i laget. Sagt och gjort, Viktor var så snäll och skjutsade oss så vi slapp gå i det jäkla vädret som var igår.

Jag och Linda satt och drack lite vin, åt godis och kikade på tv och pratade en massa. Sen strax efter nio kom P hit, han var fortfarande bakis, stackarn! ;)

När Linda hade gått hem så kikade jag lite på skidåkning och sen kröp jag ner bredvid hjärtat och somnade ganska snabbt. :)


Idag är jag jätteförkyld, så mår inte speciellt bra.. Har lyckats ta mig från sängen, till duschen och sen till soffan där jag nu ligger under täcket. Ska snart ta och laga mig lite mat så jag piggar på mig iaf.

Hörs senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0