Snaaaaaaart..

Snart, snart, snaaaaaaaart!

Veckan är minst sagt fullspäckad, så jag kommer inte få träffa mitt hjärta förän på torsdag kväll om inte han jobbar då vill säga.. Tjatigt!

Ska snart ta och hoppa in i duschen och sen ska jag packa väskan och ringa mamma så hon får komma hit med bilen, har ingen större lust att GÅ med min packning till henne och hämta den! ;) Ja, jag vet att jag är lite lat, men så får det vara idag! :)

Och det där med att komma över min rädsla, det kan ni hoppa upp och sätta er på att jag INTE tänker göra, fy faaan säger jag bara! ;)


Aja, ska kika klart på Greys nu och sen ska jag duscha och iväg :) Hörs kanske senare om vi får internet att funka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0