Snöstorm...

Det blev dåligt med uppdatering igår. Men här kommer en summering av dagen iaf.

Jag gick till pappa och hämtade bilen strax efter klockan tio. Sen åkte jag och hämtade upp Sara, men det var så jäkla halt och eftersom det inte är dubbdäck på snövit så åkte vi till mormor och lånade hennes bil istället. Sen brummade vi mot Bollnäs. Vi började med att åka på rusta och kika på tapeter, fanns väldigt mycket fint. Kunde inte bestämma mig då, så vi knäppte kort på de som var finast och så åkte vi mot sjukhuset.

När vi var klar där så åkte vi på Max och käkade, och det är ju som vanligt supergott! ;) Sen åkte vi till rusta igen, och jag bestämde mig för vilka tapeter jag skulle köpa, blev de på bilden nedan. Ska ha de som en fondvägg och så målar jag resten av väggarna vita tänkte jag. Blir nog skitsnyggt! :)

Sen kikade vi lite på stan, vad in på Deichmann, en sko och väskbutik, fanns himla massa snygg. Men HÖR och HÄPNA, jag köpte ingenting. Men måste erkänna att jag var bra sugen! ;) Sen kikade vi lite på Åhlens och sen åkte vi och tankade, hade prövad två gånger tidigare men det där JÄVLA tanklocket var inte på vår sida om man säger så. Men tredje gången gillt så gick det ju! ;)

Efter tankningen åkte vi mot Regnsjö och Eva, jag skulle få en tv av henne. Var in och pratade lite och så, sen åkte vi efter dem till Växbo och hämtade tvn, sen bar det av hemåt igen.

Åkte och plockade upp brorsan och så åkte vi till mig och bar in tvn och tapeterna och så. Sen åkte vi till mormor och lämnade tillbaka bilen. Sen skjutsade vi hem Sara.

Efter det släppte brorsan av mig hos P, vi åkte till Trönö till en av hans jobbarkompisar och satt där och pratade och kikade på OS. Åkte därifrån strax före elva. Åkte hem och kikade på mer OS och sen gick vi och la oss vid ett inatt. Imorse sov jag väldigt gott, märkte inte att hjärtat hade åkt och jobbat förän mamma ringde och väckte mig ;)

Gick hemåt runt halv ett och efter en stund kom mamma hit och drack kaffe och vi pratade en massa. Sen har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt. Känner mig slö idag så orkar inte göra så mycket. Plus att det är snöstorm ute!

Ikväll får vi se vad som händer, om jag orkar ska jag följa med mamma till Guldet och kika på Hockey hos Jonas och Nina :)

Så, blev kanske inte en så kort summering, men iaf ;)

Hörs senare :)






Tapeterna jag köpte!
Snygga va? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer bli skitsnyggt! :) Tack för att du följde med igår, vilken dag det blev :)

2010-02-19 @ 16:43:00
Postat av: Sofia

Det var så lite så gumman! :) Haha ja det blev det verkligen, jäkla tanklock! ;)

2010-02-19 @ 16:44:23
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0