Tillägnad de bästa!

Nu vet jag varför jag inte har mått så bra på senaste tiden. Jag har umgåtts alldeles för lite med tjejerna! Idag var jag med dem på stan, och de är helt underbara! Vi måste verkligen träffas oftare tycker jag :)

Jag insåg även att jag är väldigt lyckligt lottad som har så underbara vänner som jag faktiskt har, som man kan skratta och ha underbara stunder med!

Tjejer, ni vet vilka ni är och ni betyder så otroligt mycket för mig och jag hoppas verkligen ni tar åt er, även ni gobitar som inte var med på stan idag! ♥



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tar åt mig ;)

2010-02-10 @ 23:25:18
Postat av: Sofia

Det ska du göra stumpan! :)

2010-02-11 @ 09:16:49
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0