Psykisk misshandel

Nu har jag anlänt hemma efter att ha varit på Statoil med Mathias, Magnus och Arvid. Och som jag förstod så blev jag psykiskt misshandlad även denna gång! ;) Jäkla dårar de där tre alltså!

Magnus: Men kliv ur bilen.
Jag: Jag är på väg..
Arvid: Du fick ju till och med skjuts hem så vi skulle bli av med dig nångång...

Tack, tack. Det ska jag komma ihåg! ;)

Var iaf trevligt att komma ut en sväng och rensa skallen lite. Men Magnus fattade nog att det var nåt som var fel. Men det är sånt som går över snart :)

Nu blir det OS, curlig just nu, ingen höjdare direkt. Men det går att titta på i brist på annat iaf ;) Om ca 20 minuter är det hockey Ryssland - Kanada och klockan 06.00 imorgon bitti är det Sverige - Slovakien! Och det får man inte missa! :)


Hörs senare, eller tidigare eller vad man ska säga! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0