Pannkakskladd..

Gårdagen var riktigt mysig måste jag erkänna! :)

Idag har jag varit hos Malin heeela dagen, vi har varit riktigt duktiga och pluggat en hel del faktiskt. Självklart hann vi med en massa skitsnack med ;) Sen så skulle Malin steka pannkakor, och det gick ju inte så bra.. Blev bara kladd av alltihopa, så då bestämde hon sig för att göra ungspannkaka istället, och det tog sån tid så vi beställde pizza tillslut! ;)

Imorgon ska jag också till Malin och plugga, och sen får jag med mig Mejja hem, så lär väl mysa ihjäl den sötnosen är jag rädd.

Nu ska jag iväg och köpa nåt gott och sen ska jag åka till hjärtat och kika på film och mysa! :)


Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0