Onda ögat...

Har varit och handlat mat med Linda tidigare, blev många skratt, som vanligt! ;) Ska ta och hoppa in i duschen alldeles strax och sen ska jag väl ställa mig vid spisen och försöka laga lite gomat tills hjärtat slutar jobba! :) Och som jag sa tidigare, tur att det är nära till pizzerian! ;)

Igår när jag var på stan med Linda så fick jag onda ögat av en viss person, fattar inte hur man kan vara så som hon är när man aldrig ens har träffat henne...

Pratade nyss med Malin också, och på tisdag kommer Mejja hit, ska bli kul att vara lite hundvakt åt den lilla sötnosen! :) Vet att jag kommer få främmande var och varannan dag när hon är här, båda mamma och Linda ville komma och hälsa på och se den lilla sötnosen, och det är ju bara trevligt med sällskap! :)



Glad alla hjärtans dag på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0