Lycka!

Jag vet inte vad som är fel med mig, sitter och ler för mig själv hela jäkla tiden. Men tror det är för att jag mår så otroligt bra just nu, har en underbar familj och de underbaraste vännerna man kan ha. Och så har jag hjärtat såklart, och han är nästan underbarast, även om han kan vara bra dryg ibland! ;)

Lycklig är bara förnamnet på vad jag är just nu! :) ♥


Ikväll blir det middag hos mamma, men närmsta familjen. Nästan halva släkten med andra ord. Tycker nästan lite synd om hjärtat som också ska med och äta ;) Men han har ju redan träffat nästan allihopa så det går nog bra. :)

Efter middagen ska vi på bio, Farsan blir det ikväll så får hoppas att det är bra! :)



Sa jag att jag var lycklig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0