Gaaah..

Jag har letat överallt känns det som, men jag hittar inte mina hörlurar till telefonen.. Jag skulle verkligen behöva dem för den här telefonen jag har nu är inte alls bekväm att prata i!

Haha va dum jag kände mig precis nu, "telefonen är inte bekväm att prata i"... Jäkla nörd egentligen, men ja, jag pratar i telefon så jäkla mycket på dagarna ju, och mitt söta lilla öra blir ju alldeles ömt. Det är ju inte så skoj :P


Aja, ska leta vidare...

Spegel, spegel på väggen där, säg mig vart hörlurarna är!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha Tönt! :P

2010-02-24 @ 19:47:19
Postat av: Sofia

HAHA passa dig Moberg! ;)

2010-02-24 @ 19:48:04
URL: http://sofialarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0