Funderingar till tusen..

Malin sa en sak idag, eller egentligen sa hon väldigt mycket saker. Men speciellt en sak som hon sa fick mig att fundera väldigt mycket. Hon kan ha rätt, vad vet jag. Men jag hoppas verkligen inte det.. Men som hon sa, det vore ju lite roligt och ja, det vore det. Men samtidigt vore det hemskt!

Har varit en ganska bra dag idag, men med väldigt mycket blandade känslor och alldeles för mycket funderingar och negativa tankar.. Men som älskade Malin sa, tänk inte på det. Du kommer aldrig få veta hur det egentligen ligger till, och det har hon så rätt i..


Nu ska jag kika på en film och sen ska jag sova. Har bäddat ner mig i sängen under täcket och med massa kläder på, mysbyxor, tshirt och tjocktröja, det är svinkallt i min lägenhet! USCH!


God natt folket, jag ska försöka komma med lite mer glada inlägg imorgon, har varit mycket depp nu, men jag ska göra mitt bästa för att pigga på mig! :)


Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0