Frustrerad

Hur förtvivlad ska man behöva vara egentligen? Helt sjukt hur irriterad jag blev igår kväll.. Min mobil ballade nämligen ur, och det ville inte funka ordentligt hur många gånger jag är startade om den.. Hjärtat bara skrattade åt mig, han tyckte det var kul att se mig så frustrerad... Jag lyckades iaf hitta en gammal mobil, men den var helt knäpp den med, men hittade tillslut en gammal som fungerar! :) Snacka om att man känner sig helt handikappad när mobilen inte fungerar, det är helt sjukt! Att man är så beroende av en jäkla telefon lixom, lite komiskt! :P

Igår vann Sverige ett till OS guld, så jäkla bra! :)

Nu sitter jag och ska till att plugga lite, så det blir gjort nångång. Senare ska jag träffa Linda och Alex på stan och käka och sen ska vi kika på nån film här hade vi tänkt :)

Ska köra igång med pluggandet nu, hörs senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0