Feber...

Sitter och kikar på blåsningen där de blåser Johan Glans, det är bara jäkla roligt måste jag erkänna! ;) Men man tycker ju att de borde fatta att de blir blåsta när det händer så mycket konstiga saker hela tiden..

Kikade nyss på OS, eller ja, jag kikar fortfarande. Men nyss var det herrarnas skidskytte. Ferry låg bra till, men sköt två bom på sista skjutningen så han kom in på tolfte plats har jag för mig. INTE BRA!!

Känner mig lite piggare nu iaf, om man jämför med hur jag mådde imorse... Men jag har fortfarande feber och tokont i bihålorna. Ska nog snart ta och krypa ner i sängen och kika på en film. Imorgon ska jag nog åka till Malin och plugga lite. Beror självklart på hur jag mår, känner jag mig fortfarande dålig så blir jag hemma och pluggar istället.

Hörs kanske senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0