Det visste ni väl inte? ;)

Jag är tydligen den goaste flickvännen, det visste ni inte va? ;)

Imorgon åker jag till Bollnäs med Sara, vi ska bland annat på rusta där jag ska köpa tapeter till rummet, har sett en hel del fina på nätet så får se hur de ser ut i verkligheten :) Och så är det bra att Sara är med som får vara lite smakråd, så nu har du press på dig stumpan! ;)


Kikade nyss på störtloppet, Anja åkte ur, kanske inte helt otippat med tanke på hur det har gått för de som åkt före henne, men ändå. Jäkligt tråkigt iaf eftersom hon hade en bra tid..

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Åh vad kul, jag har varit i skolan och efter det har jag bara varit hemma och plugget :P :)



Vad händer imon dÅ? Skola som vanligt eller? :D

2010-02-17 @ 21:46:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0