"Det är ingen som bryr sig längre..."

Har varit hos Malin idag, för ovanlighetens skull! ;) Kom dit till halv tolv typ, var hos hjärtat och myste innan, han var ledig idag så lika bra att passa på! ;) Jag hade köpt med mig donken mat till Malin efter order från henne, ovanligt? KNAPPAST!! ;) Vi fick en del plugg gjort idag med, men vi var inte alls lika duktiga idag. Uppgiften vi började med slog musten ur oss ganska snabbt, men vi fick iaf in den.

Sen var jag på soptippen och slängde massa skräp och sen åkte jag till mormor och lämnade tillbaka bilen. Satt även och pratade med henne en stund. Men tyckte det blev för jobbigt så jag gick hemåt. Det är så himla svårt att se att hon har blivit så himla dålig så fort... Det värsta var nästan när hon sa "Det är ju ingen som bryr sig om mig längre, ni är ju aldrig här och hälsar på". Det är vi, någon av oss är dit VARJE DAG, men det glömmer hon bort, och så tror hon att hon sitter där helt själv hela dagarna...

Gick iaf hem och donade lite, och nu sitter jag här. Håller på att plugga lite med, men kände att jag behövde en paus ;)

Ska återgå till plugget nu, hörs senare! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0