Bra dag! :)

Har precis kommit hem efter att ha varit och kikat på innebandy med Linda! Söderhamn vann över Gluggen med 9-3 (har jag för mig..) Men saken är att rätt lag vann iaf! Det var en spännande match med massa snygga kill....ehh...MÅL! ;)

Kvällen kommer bli lugn, ryggen gör ont som bara den nu efter att ha suttit på de där jäkla stolarna i hallen.. Väntar på att hjärtat ska kika förbi och så blir det mys resten av kvällen! :)

Imorgon är det fest, jag som ALDRIG mer skulle ha fest efter festen jag hade sist. Aja, nu blir det så ändå ;) Men det kommer ju bli roligt, känner knappt folket som kommer och det är ju alltid skoj att lära känna lite nytt folk tycker jag! :)


Hörs imorgon, sov sött folket! :)



P.S. Förresten, den här dagen har varit jäkligt bra, det är på väg åt rätt håll nu känner jag och jag är en bra bit påväg ur den där jäkla gropen jag ramlade i för några veckor sedan..
D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0