:)

Mitt humör är upp och ner från dag till dag, somliga dagar ligger jag däckad på soffan/ i sängen och mår illa precis hela tiden, och min dygnsrytm är helt rubbad.. Jag är jäkligt glad och lycklig över att älskling står ut med mig under de sämre dagarna, men försår honom de gånger han bara suckar och går iväg ;)

Idag har iaf varit en bra dag, var ett tag sen nu känner jag. Var till Bollnäs med Vikor på eftermiddagen, vi skjutsade dit farbror Hans som kom hit med tåget, sen fick vi våfflor hos farmor, lika gott som vanligt :)

Om jag är pigg imorgon också så blir det till att ta fram tomtarna och städa här hemma så man får lite julkänsla. Sen blir det till att köpa de sista julklapparna med lillebror när han slutat jobba :) Har ju bara 4-5 st kvar att köpa så det är skönt :)

Nu är det inte långt kvar till det är dags för ultraljud heller, inte ens två veckor kvar, ska bli så underbart! Även om vi redan har sett vårt lilla hjärtegryn två gånger ♥

Nu ska jag ta och leta fram en isglass och sätta mig tillrätta i soffan och kika lite på SATC, bästa serien! ;)


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0