.

Jag vet jag vet, det är kasst med uppdatering här nuförtiden, och ärligt talat så har jag väl inte någon bra anledning till det heller så ni får helt enkelt stå ut med dålig uppdatering ;) Det kanske vänder snart om ni har tur :)

Imorgon ska jag och älskling åka ner till Gävle och handla julklappar, vet vad jag ska köpa åt alla utom mamma och pappa, de vill som vanligt inte ha någonting.. Men som vanligt så ska de få något ändå! :) Har även lite svårt att komma på vad jag ska köpa till älskling i julklapp, han vill bara ha strumpor och det tycker inte jag är så jäkla kul att köpa direkt.. Men jag har en annan sak med så lutar mest åt det :)

Nu ska jag nog försöka få mig lite skönhetssömn så jag orkar med morgondagen och all shopping ;)

Puss och sov sött allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0