Vändning!

Livet har tagit en vändning, åt rätt håll. Otroligt skönt, nu känns det verkligen som om allt kommer att lösa sig och att allt bara kan bli bättre. Vi har köpt en lägenhet som vi flyttar till i början av september, ganska snart med andra ord ;) Sen så är jag inte sjukskriven längre heller, skönt men samtidigt känns det lite motigt att börja jobba igen, men jag har pratat med bemanningen och de vet hur det ligger till och jag har sagt att jag bara ska jobba en-två dagar i veckan till att börja med, det är ju alltid nånting lixom :) Sen så får vi se hur det går, finns risk att det blir jobb redan till helgen, och det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka och träffa gamlingarna igen, det är ett underbart jobb och så otroligt givande.

Som sagt, nu kan allt bara bli bättre! Livet känns som en dans på rosor nu, och jag är lyckligare än på bra länge känner jag, härligt! :)

Så, nu har ni fått ett glatt inlägg, det var ju kanske på tiden nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0