Flyttdags, igen, UNDERBART! :)

Nu har vi fått nycklarna till nya lägenheten så imorgon när älsklingen jobbar så börjar jag, Malin, mamma och Viktor på att flytta lite småsaker, lika bra att börja så man slipper stressa lixom. Det ska bli så himla underbart att flytta till en större lägenhet, UNDERBART var ordet! :)

Aja, orkar inte skriva nå mer, men ni vet iaf att jag lever, dåligt med uppdatering här nuförtiden men jag har lixom inte så himla mycket att skriva. Men när vi flyttat så blire säkert mer uppdatering med bilder före och efter och sånt. Ska bli så himlans skoj att inreda och få fint, jag längtar hur mycket som hellst! :)

Just nu känner jag att livet leker! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0