Extra mamma

Jahapp.. Egentligen vet jag inte ens vart jag ska börja, har hänt så mycket saker sen jag skrev sist känns det som.

Idag har jag iaf lunchat på stan med Kina, aldrig fel. Blev en hel del prat också, och som vanligt när just hon frågar hur jag mår så bryter jag ihop och börjar grina.. Men det är så skönt att ha henne att prata med, och jag har lovat att jag ska ringa henne om jag vill prata eller komma bort några dagar. Min lilla extra mamma ♥

Efter lunchen så fick jag skjuts hem och pratade med Malin en sväng, sen ringde Isabelle också, och sen somnade jag visst, vaknade för en liten stund sen bara. Snacka om att vara slut som människa, fortfarande.. Det har varit en slitsam helg kan jag tala om! ;)

Aja, nu vet ni att jag lever iaf.

So long suckers! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0